حقیقت درباره درس قانون جذب قانون جذب چیست؟ که هیچ کس پیشنهاد نمی کند - آموزش قانون جذب

Wiki Article

واقعاً قانون جذب چیست؟ کامل‌ترین فرمول قانون جذب چیست؟ آموزش قانون جذب چند راه دارد؟ قانون جذب در قرآن و کلام بزرگان چگونه است؟ در مورد رحم آفرینش چه میدانید؟ ۷ مانعی که اجازه نمی‌دهد از قانون جذب نتیجه بگیریم چیست؟ آیا قانون جذب سانسور شده است؟ چطور با قانون جذب به خواسته‌هایمان برسیم؟ قانون جذب ثروت، جذب همسر ایده آل با قانون جذب و قانون جذب سلامتی چگونه کار میکند؟ پرسش و پاسخ قانون جذب و ده ها موضوع دیگر بعلاوه یک هدیه به ارزش ده میلیون تومان.

جسمی که پاکسازی نشود، انرژی لازم برای خلق ندارد. بااینکه من و شما در اصل و اساس روح هستیم ولی باید قبول کنیم حداقل در این دنیا، روح ما از رهگذر جسم ما زندگی می‌کند.

قانون جذب تقلبی را تشخیص بدهیم تا قانون جذب واقعی پدیدار شود

وقتی از اهمیت افکار و ارتعاش اندیشه‌ها آگاه می‌شویم، وقتی درک می‌کنیم که خودمان با قدرت افکارمان تک‌تک تجربیات زندگی‌تان را خلق می‌کنیم، نسبت به افکارمان حساس می‌شویم.

اوایل یادگرفتن رانندگی چقدر خسته می‌شدید؟ خیلی زیاد! نیم ساعت رانندگی می‌کردید انگار کوه کنده‌اید! چرا؟ چون آگاهانه رانندگی می‌کردید. هیچ‌کس حق نداشت با شما کلمه‌ای حرف بزند که مبادا حواستان پرت شود. ولی وقتی این رفتار تکرار شد مغز متوجه شد این عملی است که قرار است تکرار شود، بنابراین آن را به عادت تبدیل کرد.

خصوصی این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید. تمرین مربوط به جلسه سوم تمرین

این همان هدیه ده میلیونی من به شماست که در انتهای این آموزش تقدیم میکنم.

همه‌ی ما در مورد قانون جاذبه‌ی زمین، مانند یک دانشمند صحبت می‌کنیم اما اهمیتی به قانون جاذبه‌ی حاکم بر افکارمان که به همان اندازه عظیم و قدرتمند است نمی‌دهیم. قانون جاذبه‌ای که اتم‌های مواد را کنار هم نگه می‌دارد عاملی است که باعث می‌شود سیارات در مدار خود قرار بگیرند و مواردی ازاین‌دست را به‌خوبی می‌دانیم اما چشمانمان را بر روی قانونی که زندگی ما را می‌سازد و چیزهایی را که به آن توجه می‌کنیم یا از آن‌ها می‌ترسیم جذب زندگی ما می‌کند، می‌بندیم.

آناتومی بدن انسان بسیار جذاب و حیرت‌انگیز است. شما مانند یک آنتن فوق قوی هستید که مغز شما هسته اصلی این آنتن و جسم شما بدنه‌ی این آنتن مغناطیسی است.

برای لذت بردن از بازی زندگی هم، ‌داستان‌ همین است. تماشاچی بودن سودی ندارد. حتی در خیلی اوقات منجر به حسرت خوردن می‌شود.

پس هر کس به‌قدر ذره‌ای کار نیک کرده باشد (پاداش) آن را خواهد دید و هر کس به‌قدر ذره‌ای کار زشتی مرتکب شده آن‌هم به کیفرش خواهد رسید.

یک شغل عالی می‌خواهید؟ آن شغل هم عاشق شماست و شمارا طلب می‌کند

چون قدرت ارتعاشات شما متفاوت است، بنابراین شدت احساسات نیز متفاوت است.

یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌ها در موضوع شکرگزاری، کتاب معجزه شکرگزاری خانم راندا برن است. فکر می‌کنید چند درصد از خوانندگان این کتاب موفق شده‌اند به تکنیک‌های شکرگزاری این کتاب عمل کنند؟ اصلاً چند درصد موفق شده‌اند این کتاب را به پایان برسانند؟ چند درصد از این مدل شکرگزاری نتایجی کسب کرده‌اند که در شان قدرت شکرگزاری باشد؟ طبق تحقیقات میدانی من، درصد بسیار بسیار کمی! توضیحات بیشتر

Report this wiki page